به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، در جشنواره سراسری بانک تجارت با شعار «جادوی کارتت رو فعال کن» که به پاس همراهی بیش از ۴۰ سال مشتریان ارجمند این بانک برگزار می‌شود، تمامی مشتریان می‌توانند در قرعه‌کشی‌های  ۲ هفته یک بار، از جوایز ارزشمند جشنواره شامل ۱۰ کارت طلایی تجارت با ارزش یک میلیارد ریال و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، در جشنواره سراسری بانک تجارت با شعار «جادوی کارتت رو فعال کن» که به پاس همراهی بیش از ۴۰ سال مشتریان ارجمند این بانک برگزار می‌شود، تمامی مشتریان می‌توانند در قرعه‌کشی‌های  ۲ هفته یک بار، از جوایز ارزشمند جشنواره شامل ۱۰ کارت طلایی تجارت با ارزش یک میلیارد ریال و جوایز میلیونی دیگر بهره‌مند شوند.

شرط حضور در قرعه‌کشی، استفاده عادی از کارت بانک تجارت در خرید‌های روزانه، پرداخت قبوض، خرید شارژ اینترنت و … است و به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان مانده حساب‌ مشتری در هر روز ۱ امتیاز به وی تعلق می‌گیرد.

مشتریان عزیز بانک تجارت می‌توانند با مراجعه به صفحه جشنواره از آخرین اخبار، زمان‌های قرعه‌کشی و نتایج برندگان استانی مطلع شوند. همچنین، امتیازات کسب شده مشتریان در هر دوره از طریق صفحه مخصوص جشنواره کارت جادویی در باشگاه مشتریان بانک تجارت به این نشانی قابل مشاهده است. اگر هم مشتری فعلی بانک تجارت نیستید ما راه حل ساده‌ای برای حضور شما در جشنواره داریم. با نصب اپلیکیشن باجت از بازار و یا این لینک می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به حضور در شعبه، حساب خودتان را در بانک تجارت افتتاح کنید و کارت خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید. پس یادتان باشد که فقط شما می‌توانید جادوی کارتتان را فعال کنید.