به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سرپرست اداره کل استاندارد اصفهان از جریمه ۶ میلیاردی واحدهای متخلف در اولین کمیسیون حقوقی ماده ۴۲ اداره کل استاندارد اصفهان در سال جاری خبرداد. مهدی هادی در اولین کمیسیون حقوقی ماده ۴۲ اداره کل استاندارد اصفهان ضمن تجلیل از عملیات «وعده صادق» گفت: در این جلسه مجموعا ۲۴ پرونده مربوط […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سرپرست اداره کل استاندارد اصفهان از جریمه ۶ میلیاردی واحدهای متخلف در اولین کمیسیون حقوقی ماده ۴۲ اداره کل استاندارد اصفهان در سال جاری خبرداد.

مهدی هادی در اولین کمیسیون حقوقی ماده ۴۲ اداره کل استاندارد اصفهان ضمن تجلیل از عملیات «وعده صادق» گفت: در این جلسه مجموعا ۲۴ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی دارای پروانه و تائیدیه استاندارد اما با کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد و دارای مغایرت و عدم انطباق کاربردی و بحرانی مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این کمیسیون ۴ پرونده صنایع غذایی، ۹ پرونده مصنوعات طلا، ۴ پرونده مکانیک فلزشناسی، یک پرونده لوله و اتصالات، یک پرونده بسته بندی و سلولزی، ۵ پرونده ساختمانی مورد رسیدگی قرار گرفت و متخلفین براساس بند ۱۰ شیوه نامه نحوه برگزاری جلسات کمیسیون و با لحاظ شرایط و امکانات خاطی و دفعات و سوابق تخلف، تذکر و اخذ تعهد کتبی، معدوم نمودن محصولات معیوب با نظارت کارشناس استاندارد و ارجاع به مرجع قضایی و همچنین جزای نقدی از یکصد میلیون ریال تا پانصد میلیون ریال محکوم شدند.

سرپرست اداره کل استاندارد اصفهان گفت: مجموع جزای نقدی واحدهای تولیدی شش میلیارد و پنجاه میلیون ریال (۶،۰۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال معادل ششصد و پنج میلیون تومان) می‌باشد که از این مبلغ دو میلیارد و سیصد میلیون ریال (۲،۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال معادل دویست و سی میلیون تومان) آن به مدت شش ماه تعلیق گردید.