به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سخنگوی وزارت خارجه گفت: حضور ۱۸۰ خبرنگار برای پوشش انتخابات نشاندهنده جایگاه ایران در سطح منطقه و بین الملل است.   ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در ایکس نوشت: انتخابات در ایران جلوه‌گاه مردم‌سالاری دینی است. حضور گسترده ایرانیان عزیز در انتخابات، علاوه بر نقش آفرینی مؤثر و تعیین کننده […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سخنگوی وزارت خارجه گفت: حضور ۱۸۰ خبرنگار برای پوشش انتخابات نشاندهنده جایگاه ایران در سطح منطقه و بین الملل است.

 

، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در ایکس نوشت: انتخابات در ایران جلوه‌گاه مردم‌سالاری دینی است. حضور گسترده ایرانیان عزیز در انتخابات، علاوه بر نقش آفرینی مؤثر و تعیین کننده آنان در مدیریت کشور، قدرت ملی را برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی افزایش خواهد داد.

 

وی ادامه داد: بسیاری از خبرنگاران رسانه‌های مطرح و صاحب‌نام خارجی با درک اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ، به ‎ایران آمده‌اند تا نظاره‌گر و تصویرگر ابعاد این رخداد بسیار مهم سیاسی و نیز میزان مشارکت و نقش‌آفرینی ملت بزرگ، فهیم، بصیر و تاریخ ساز ایران در این انتخابات باشند.

 

سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: سفر ۱۸۰ خبرنگار خارجی به ایران برای پوشش خبری و تصویری تحولات انتخابات و روند برگزاری آن، نشان‌دهنده اهمیت جایگاه و نقش ایران و تحولات آن در صحنه منطقه‌ای و بین‌المللی و تأثیرگذاری این انتخابات در سیاست داخلی و خارجی ایران است.

 

وی افزود: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی، قدرت و اقتدار ملی کشورمان را در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی ارتقا می‌بخشد. بی‌تردید ‎سربلندی ایران عزیز، آرزوی مشترک همه ایرانیان است و ایرانیان مقیم خارج نیز، یکبار دیگر عشق سرشار خود به ایران عزیز را با مشارکت پرشور خود در این انتخابات، به نمایش خواهند گذاشت.