به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون فرهنگی شهرداری اصفهان بیان داشت: جاودانگی اصفهان با نام شهدا گره خورده است. کمال حیدری در نشست خبری تشریح برنامه‌های روز اصفهان گفت:جاودانگی اصفهان با نام شهدا گره خورده است و امروز با تماشای جنایت‌های اسرائیل غاصب در غزه، جان فشانی شهدای عزیزمان را بیش از قبل درک می‌کنیم. […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون فرهنگی شهرداری اصفهان بیان داشت: جاودانگی اصفهان با نام شهدا گره خورده است.

کمال حیدری در نشست خبری تشریح برنامه‌های روز اصفهان گفت:جاودانگی اصفهان با نام شهدا گره خورده است و امروز با تماشای جنایت‌های اسرائیل غاصب در غزه، جان فشانی شهدای عزیزمان را بیش از قبل درک می‌کنیم.

وی افزود: «شهر زندگی، شهر ایثار» شعار رویدادهای گرامیداشت ۲۵ آبان و برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اصفهان است و با برگزاری ۳۷٠ برنامه به یاد ۳۷٠ شهید، این روز را گرامی می‌داریم.

این مقام مسئول گفت:هدف ما تمرکز برنامه‌ها حول محور قشر نوجوان و توزیع متناسب آن در سراسر محلات شهر است تا رویکرد محله‌محوری که اولویت شهرداری است محقق شود.

برگزاری نمایش ترکیبی «بانوی سرو»، روایتی از عملیات محرم تا اغتشاشات سال گذشته

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان گفت:پویش «به نام شهید» با هدف گرامیداشت یاد شهدای اصفهان اجرا می‌شود و شهروندان مشارکت قابل توجهی در آن دارند.

کمال حیدری بیان کرد: نمایش بانوی سرو از ۲۲ تا ۲۴ آبان در پردیس هنر برگزار می‌شود که روایتی از عملیات محرم تا اغتشاشات سال گذشته است.

وی ادامه داد: برگزاری نشست نخبگانی با حضور خانواده شهدای مقاومت، کنگره شهدای دانش آموز، نمایشگاه کتاب با موضوع ایثار و شهادت، رویداد کتابخوانی «با این ستاره‌ها»، رویداد تجلیل از قهرمانان مقاومت، همایش دوچرخه‌سواری «تا گلستان لاله‌ها» و گردهمایی بزرگ ورزشکاران زورخانه‌ای از مهمترین رویدادها در این ایام است.

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: به یاد ۳۷۰ شهید عملیات محرم که ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱ در اصفهان تشییع شدند امسال ۳۷۰ عنوان برنامه فرهنگی در سطح شهر اصفهان برگزار خواهد شد.