به گزارش حضور آنلاین؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: نتیجه آزمایش ۳۸۰ مورد ابتلا به کرونا ویروس جدید در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل مثبت بوده است. سیدعلیرضا مروجی با بیان اینکه از تعداد کل نمونه‌های ارسالی به آزمایشگاه‌های مرجع کاشان، ۳۸۰ مورد ابتلا به کرونا ویروس جدید مثبت بوده، اظهار کرد: از این […]

به گزارش حضور آنلاین؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: نتیجه آزمایش ۳۸۰ مورد ابتلا به کرونا ویروس جدید در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل مثبت بوده است.

سیدعلیرضا مروجی با بیان اینکه از تعداد کل نمونه‌های ارسالی به آزمایشگاه‌های مرجع کاشان، ۳۸۰ مورد ابتلا به کرونا ویروس جدید مثبت بوده، اظهار کرد: از این تعداد آزمایش تاکنون پاسخ ۱۵۶ مورد نیز منفی اعلام شده است.

وی ادامه داد: براساس نتایج آزمایشگاهی در بین افراد فوت شده بر اثر بیماری‌های تنفسی، ابتلاء ۳۵ نفر به بیماری کووید ۱۹ مثبت و ۱۲ نفر نیز تا این لحظه منفی اعلام شده و پاسخ آزمایش سایر موارد نیز هنوز به دست نیامده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه به محض اعلام جواب آزمایش سایر افراد مجددا آمار به روز شده و رسما اعلام می‌شود، از شهروندان خواست با خودداری از رفت‌وآمدهای غیر ضروری در شهر از گسترش این ویروس جلوگیری کنند.