به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در هشت ماه امسال حدود ۹ هزار دستگاه خودروی حادثه ساز به صورت ساعتی و روزانه توقیف شده است. سرهنگ علی اصغر زارع بیان داشت: امسال ۳ هزار و ۱۲۸ دستگاه خودرو به صورت ساعتی و پنج هزار و ۸۶۲ دستگاه خودرو […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در هشت ماه امسال حدود ۹ هزار دستگاه خودروی حادثه ساز به صورت ساعتی و روزانه توقیف شده است.

سرهنگ علی اصغر زارع بیان داشت: امسال ۳ هزار و ۱۲۸ دستگاه خودرو به صورت ساعتی و پنج هزار و ۸۶۲ دستگاه خودرو که مرتکب ۲ تخلف همزمان حادثه ساز شده بودند به صورت روزانه توقیف شدند که این روند تا پایان سال ادامه دارد.

وی گفت: همچنین در این مدت ۱۶۷ دستگاه خودرو به دلیل دریافت ۳۰ نمره منفی و هزار و ۸۱۶ دستگاه خودرو نیز به دلیل دارا بودن خلافی بالای ۳۰ میلیون ریال هم توقیف شدند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان تجاوز از سرعت ۳۰ و ۵۰ کیلومتر، سرعت غیر مجاز، عبور از چراغ قرمز، حرکت به طور مارپیچ، مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر و تجاوز به چپ از محور راه را به عنوان مهمترین تخلفات حادثه ساز خودرو‌های توقیف شده اعلام کرد.