به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف ۷۰ تُن شکر خارجی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد. سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۵ پیربکران از توابع شهرستان فلاورجان حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف ۷۰ تُن شکر خارجی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۵ پیربکران از توابع شهرستان فلاورجان حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود در یکی از روستاهای این شهرستان به ۲ دستگاه کامیون کشنده و یک دستگاه کامیونت باری حامل شکر که قصد تخلیه آنها در باغ بودند مشکوک و موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی سریعاً وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی نسبت به توقیف هر ۳ دستگاه خودرو و دستگیری رانندگان آنها اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شکرهای بسته بندی شده به صورت خارج از شبکه توزیع بوده و برطبق تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا، قاچاق محسوب می شدند اظهار داشت: در این عملیات در مجموع ۷۰ تُن شکر قاچاق که ارزش آنها توسط کارشناسان مربوطه ۱۷ میلیارد ریال برآورد شده کشف شد.

هاشمی فر در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی گفت: به افراد سودجو و فرصت طلبی که با قاچاق کالا باعث توقف در رشد تولید کشور می شوند هشدار می دهیم که مطمئن باشند پلیس با رصد هوشمندانه و اقدامات تخصصی و خاص خود تحرکات انان را زیر نظر داشته و در کمترین زمان ممکن آنان را دستگیر و به دست قانون می سپارد.