به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نایین از توقیف ۳ دستگاه کامیون حامل ۱۰میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ هادی کیانمهر  بیان داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نائین در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نایین از توقیف ۳ دستگاه کامیون حامل ۱۰میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ هادی کیانمهر  بیان داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نائین در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری به ۳ دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در نتیجه موفق به کشف ۲۰۰ جفت کفش، ۱۵ هزار عدد ترقه ک بریتی، ۱۱ دستگاه انواع لوازم برقی منزل ،۲۱۰ عدد توپ و عروسک،۳۲عدد دستکش بوکس، ۴۱۴ ثوب انواع لباس، ۲۱۵ عدد لوازم آرایشی و۶ دستگاه کارتخوان که همگی خارجی و فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۳ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.‌