به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نایین از توقیف ۴ کامیون حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید شرافت این فرماندهی خبر داد. سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت فرماندهی انتظامی شهرستان نایین در راستای اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نایین از توقیف ۴ کامیون حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید شرافت این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت فرماندهی انتظامی شهرستان نایین در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به ۴ دستگاه کامیون مشکوک شده و جهت بررسی دقیق تر آنها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه رانندگان این خودرو ها فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو ها پرداخته که در این عملیات انواع لوازم خانگی و پوشاک، ۴۰۰ قوطی سموم کشاورزی و ۴۰۰ دستگاه ریش تراش قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند افزود: در این رابطه رانندگان خودرو های مذکور پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.