به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از توقیف ۱۲دستگاه موتورسیکلت متخلف که با سرعت غیر مجاز، حرکات نمایشی و ایجاد آلودگی صوتی برای مردم ایجاد مزاحمت می کردند خبر داد. سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده بیان داشت: به منظور ارتقاء انضباط و امنیت ترافیکی در سطح معابر، طرح برخورد با موتورسیکلت‌ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از توقیف ۱۲دستگاه موتورسیکلت متخلف که با سرعت غیر مجاز، حرکات نمایشی و ایجاد آلودگی صوتی برای مردم ایجاد مزاحمت می کردند خبر داد.

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده بیان داشت: به منظور ارتقاء انضباط و امنیت ترافیکی در سطح معابر، طرح برخورد با موتورسیکلت‌ سوارانی که با عدم رعایت مقررات وقوانین برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و موجبات برهم خوردن نظم ترافیکی می‌شدند توسط مأموران کلانتری ۱۳ سفید شهر شهرستان آران و بیدگل به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا تعداد توقیف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم که راکبان آن ها عمدتاً نوجوانان زیر۱۸ سال و فاقد گواهینامه بودند و با ایجاد آلودگی صوتی، سرعت غیرمجاز و انجام حرکات نمایشی برای مردم مزاحمت ایجاد می کردند توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل ضمن تقدیر از عموم شهروندان قانونمند که با رعایت قوانین رانندگی باعث انضباط ترافیکی می شوند اظهار داشت: پلیس اجازه نخواهد داد تعداد اندکی از افراد قانون گریز با تخلفات و اعمال هنجارشکنانه خود امنیت و آسایش دیگر شهروندان را به مخاطره بیندازند و قاطعانعه با این افراد برخورد خواهد کرد.