به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ  ایرج کاکاوند بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در راستای مقابله با قاچاق کالا و با انجام اقدامات تخصصی مطلع شدند شخصی اقدام به نگه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ  ایرج کاکاوند بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در راستای مقابله با قاچاق کالا و با انجام اقدامات تخصصی مطلع شدند شخصی اقدام به نگه داری یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کرده که رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با انجام تحقیقات میدانی توسط ماموران انتظامی در نهایت محل نگهداری موتور سیکلت شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه ارزش موتور سیکلت مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.