به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون کشنده خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد. سردار محمدرضاهاشمی‌فر، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای بازدید و سرکشی از پارکینگ‌‌‌های سطح شهر اصفهان حین کنترل و نظارت بر خودروهای پارک شده […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون کشنده خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار محمدرضاهاشمی‌فر، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای بازدید و سرکشی از پارکینگ‌‌‌های سطح شهر اصفهان حین کنترل و نظارت بر خودروهای پارک شده به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده خارجی مشکوک و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از استعلام از سامانه‌های هوشمند فراجا دریافتند که این خودرو فاقد هرگونه اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق وارد شده و همچنین مدت‌ها است که در این پارکینگ نگهداری می‌شود.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به توقیف خودرو گفت: ارزش خودروی توقیف شده برابر نظر کارشناسان ۱۵۰ میلیارد ریال است که با پیگیری‌های صورت گرفته مالک اصلی خودرو شناسایی و پس از دستگیری برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.