به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ۳۰۰ میلیون ریال در ایست و بازرسی شهید امامی خبر داد. سرهنگ صادق کاظمزاد بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری در این […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ۳۰۰ میلیون ریال در ایست و بازرسی شهید امامی خبر داد.

سرهنگ صادق کاظمزاد بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به یک دستگاه کامیون و یک دستگاه پژو پارس مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را به پارکینگ ایستگاه منتقل کردند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی صورت گرفته از این خودروها انواع  کالای خارجی شامل تعداد یک دستگاه یخچال خارجی،یک دستگاه ماشین شارژی ،یک دستگاه اسکوتر برقی، تعداد ۲۷ دستگاه لپ تاپ مارک خارجی و تعداد هزار و ۴۵۰ ثوب انواع پوشاک زنانه که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه ارزش محموله  های مکشوفه ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: در این رابطه رانندگان متخلف خودروها پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.