به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ  حسین بساطی بیان داشت: ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام تحقیقات میدانی مطلع شدند شخصی در منزل خود اقدام به نگه داری یک دستگاه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ  حسین بساطی بیان داشت: ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام تحقیقات میدانی مطلع شدند شخصی در منزل خود اقدام به نگه داری یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کرده است که رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: پس از شناسایی محل نگه داری وسیله نقلیه، ماموران پلیس به محل مورد نظر اعزام شده و ضمن هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی به عمل آمده یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: کشف انواع کالای قاچاق در برنامه های ماموریتی این فرماندهی قرار دارد و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.