به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خورو و بیابانک از توقیف هزار و ۷۳۰ کیلو گرم گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ ” فرهاد جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پای گاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خورو و بیابانک از توقیف هزار و ۷۳۰ کیلو گرم گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ” فرهاد جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پای گاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “رشیدی” فرماندهی انتظامی شهرستان خور و بیابانک حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان که از اصفهان عازم مشهد بود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی برای حمل بار خود بود گفت: در این عملیات هزار و ۷۳۰ کیلو گرودی خارجی که به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خورو و بیابانک، ارزش گردوهای قاچاق مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.