به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف محموله لوازم خانگی خارجی قاچاق که در یک انبار دپو شده بود خبر داد. سرهنگ ایرج کاکاوند بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی لوازم خانگی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهرستان موضوع […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف محموله لوازم خانگی خارجی قاچاق که در یک انبار دپو شده بود خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی لوازم خانگی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی و اخذ مجوز لازم از مرجع قضائی به همراه ماموران اداره تعزیرات حکومتی شهرستان از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۱۳۳  دستگاه انواع لوازم خانگی شامل یخچال و کولر که همگی فاقد مجوز گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای  قاچاق مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای انجام اقدامات  قانونی تحویل مرجع قضایی شد .