به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ شکر اله پور خاقان بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید امامی هنگام کنترل […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ شکر اله پور خاقان بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید امامی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی از این خودرو تعداد ۴۱ کمپرسور کولر، ۱۷۸ هزار  نخ سیگار و یک دستگاه ماشین ظرفشویی که همگی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بودند را کشف  کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بنا به نظر کارشناسان مربوطه ۶ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ پور خاقان در پایان مقابله قاطع و مستمر با قاچاق کالا و ارز را از اولویت های کاری این فرماندهی عنوان کرد و از شهروندان نیز خواست اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#