به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از کشف محموله ۴۲۵ کیلویی مغز گردوی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ ریال در عملیات ماموران پلیس این فرماندهی خبر داد. سرهنگ  رضا محمدی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان مبارکه در راستای مقابله با قاچاق کالا و کشف محموله های قاچاق، حین گشت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از کشف محموله ۴۲۵ کیلویی مغز گردوی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ ریال در عملیات ماموران پلیس این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ  رضا محمدی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان مبارکه در راستای مقابله با قاچاق کالا و کشف محموله های قاچاق، حین گشت زنی فعال در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شده و آن را برای  بررسی بیشتر متوقف کردند .

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس پس از متوقف شدن خودر و ضمن هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از آن مقدار ۴۲۵ کیلو مغز گردوی خارجی قاچاق را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه محموله مذکور فاقد هرگونه مدارک معتبر و قانونی بود  ارزش آن را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه فرد متخلف شناسایی و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.