به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از کشف یک محموله لوازم یدکی قاچاق مربوط به خودروهای سبک داخلی و خارجی به ارزش ۱۱ میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ مهدی کریمی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز  حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از کشف یک محموله لوازم یدکی قاچاق مربوط به خودروهای سبک داخلی و خارجی به ارزش ۱۱ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ مهدی کریمی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز  حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل کالا مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند .

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه بارنامه و مدارک معتبرگمرکی برای حمل کالا بود افزود:  در این عملیات طی بازرسی صورت گرفته از خودرو ۱۱ هزار قطعه لوازم یدکی قاچاق مربوط به خودروهای سبک داخلی و خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کردند خاطر نشان کرد: در  این رابطه کالاهای قاچاق توقیف و به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی  تحویل مرجع قضائی شد.