به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه از توقیف ۲ دستگاه وانت حامل لوازم خانگی قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ حجت فرهادی بیان داشت: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محور های مواصلاتی این […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه از توقیف ۲ دستگاه وانت حامل لوازم خانگی قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حجت فرهادی بیان داشت: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محور های مواصلاتی این شهرستان به ۲ دستگاه وانت پراید مشکوک و آن ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از خودرو های توقیفی انواع لولزم خانگی قاچاق که همگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق مکشوفه ۲ میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده است خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.