به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضااز توقیف ۱۷ دستگاه مانیتور ۵۵ اینچ خارجی قاچاق به ارزش۶ میلیاردو۸۰۰ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ شکرالله پورخاقان بیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” فرماندهی انتظامی ش هرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضااز توقیف ۱۷ دستگاه مانیتور ۵۵ اینچ خارجی قاچاق به ارزش۶ میلیاردو۸۰۰ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان بیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” فرماندهی انتظامی ش هرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند که در نتیجه ۱۷ دستگاه مانیتور ۵۵ اینچ خارجی که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق مشکوفه را ۶ میلیاردو۸۰۰ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه راننده خودرو  دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.