به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۲ هزار و ۳۸۰ کیلو برنج در بازرسی ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی از یک واحد صنفی آسیباب برنجی خبر داد. سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت:  ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهستان فلاورجان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود مطلع شدند که […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۲ هزار و ۳۸۰ کیلو برنج در بازرسی ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی از یک واحد صنفی آسیباب برنجی خبر داد.

سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت:  ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهستان فلاورجان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود مطلع شدند که در یک واحد صنفی آسیباب برنجی ، برنج ها را بعد از مخلوط کردن آن با برنج های نامرغوب خارجی، قصد عرضه آن در بازار به عنوان برنج مرغوب ایرانی دارند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل  اعزام و در بازدید از این مکان ۲ هزار و ۳۸۰ کیلو انواع برنج متفرقه و تعداد زیادی گونی و کیسه های مربوط به شرکت های معتبر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان  ارزش برنج های مکشوفه را از سوی کارشناسان مربوطه  بالغ بریک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این عملیات یک فرد متخلف  دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع  قضائی تحویل  شد.