به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نایین از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ دوم”هادی کیان مهر”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نایین […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نایین از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ دوم”هادی کیان مهر”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نایین در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف محموله کالای قاچاق شامل ۱۱۰ جفت کفش، ۱۲۰ ثوب انواع لباس و ۲ دستگاه تلویزیون خارجی که همگی فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه را یک میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان بر مقابله همه جانبه پلیس با قاچاق کالا و ارز تأکید و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.