به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،در ادامه تلاش‌ های مخابرات منطقه اصفهان برای ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت بالا و پوشش گسترده در سراسر استان، با پیگیری های مدیریت مخابرات کاشان، سایت BTS روستای قه واقع در شهرستان کاشان به تکنولوژی ۴G ارتقا یافت. ، با این اقدام که با هدف برقراری عدالت ارتباطی و ارتقاء […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،در ادامه تلاش‌ های مخابرات منطقه اصفهان برای ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت بالا و پوشش گسترده در سراسر استان، با پیگیری های مدیریت مخابرات کاشان، سایت BTS روستای قه واقع در شهرستان کاشان به تکنولوژی ۴G ارتقا یافت.

، با این اقدام که با هدف برقراری عدالت ارتباطی و ارتقاء سطح ارتباطات در این منطقه انجام شده، مشترکان همراه اول در روستای قه و حومه آن می‌توانند از سرویس‌های اینترنت پرسرعت، تماس صوتی و تصویری با کیفیت بالا، دسترسی به اپلیکیشن‌ها و خدمات مبتنی بر اینترنت و … بهره‌مند شوند.

همچنین با ارتقاء این سایت، نقاط کور پوشش در این منطقه کاهش یافته و مشترکان همراه اول می‌توانند با کیفیت بیشتری از خدمات این اپراتور استفاده کنند.

گفتنی است؛ قه، روستایی از توابع بخش نیاسر شهرستان کاشان در استان اصفهان است و این روستا از جاده ای در سه راه راوند – کاشان شروع و از سه راهی سوکچم به سمت سه راهی چنار ( روستای سهراب سپهری) و به سمت برزآباد و در ادامه جاده به سمت قه و سار منشعب می‌شود.