به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:در ۱۱ ماهه سال جاری ۱۱۸ کیلومتر توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب با هدف بهبود کارایی و عملکرد سیستم، حفاظت از محیط زیست و حفظ سلامت عمومی جامعه توسط آبفای استان اصفهان انجام شد. حسین اکبریان تعداد انشعاب فاضلاب واگذار شده در این مدت را ۱۳ هزار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:در ۱۱ ماهه سال جاری ۱۱۸ کیلومتر توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب با هدف بهبود کارایی و عملکرد سیستم، حفاظت از محیط زیست و حفظ سلامت عمومی جامعه توسط آبفای استان اصفهان انجام شد.

حسین اکبریان تعداد انشعاب فاضلاب واگذار شده در این مدت را ۱۳ هزار و ۶۱۶ فقره عنوان کرد و گفت: ۳ هزار و ۵۲ فقره از این انشعاب ها مربوط به ۶ منطقه شهر اصفهان بوده است.

اکبریان افزود:جمعیت تحت پوشش خدمات فاضلاب در استان اصفهان را حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: طول شبکه جمع آوری فاضلاب در استان  ۸ هزار و ۵۸۱ کیلومتر و طول خطوط انتقال فاضلاب نیز ۵۲۷ کیلومتر است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه شبکه فاضلاب شهر اصفهان قدمتی بیش از ۵۵ سال دارد بیان کرد:  ۳۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر اصفهان  نیاز به اصلاح دارد که ۳۰ کیلومتر آن نیازمند اصلاح با اولویت بالا است و با تلاشهای صورت گرفته، اعتباری در حدود ۲۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۶ و‌ مشارکت بانک ها برای بازسازی شبکه فرسوده فاضلاب شهر اصفهان تخصیص یافته است.