به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان بیان داشت: توسعه صادرات و دیپلماسی تجاری دو رویکرد اصلی اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا در اصفهان است. حمیدرضا امیدان در نشست خبری دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا در جمع خبرنگاران گفت:هیئت نمایندگان دوره دهم در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان بیان داشت: توسعه صادرات و دیپلماسی تجاری دو رویکرد اصلی اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا در اصفهان است.

حمیدرضا امیدان در نشست خبری دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا در جمع خبرنگاران گفت:هیئت نمایندگان دوره دهم در جلسه ششم خود برگزاری دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) در اصفهان را با دو رویکرد «توسعه صادرات و دیپلماسی تجاری» و نیز رونق دادوستد برای استان اصفهان تصویب کرد.

وی افزود: طبق اعلام دبیرخانه از ابتدای آغاز فعالیت اجرایی این اجلاس تاکنون ۶۵۰ نفرساعت جلسه اصلی و نیز یک هزار و ۲۰۰ نفرساعت ۲۰ جلسه ستاد اجرایی و هشت جلسه شورای سیاست‌گذاری برگزار شده است.

این مقام مسئول گفت: ۲۰ فعالیت اتاق بازرگانی برای هیئت نمایندگان در این اجلاس از تصویب ایجاد بخش جدید اتاق بازرگانی برای مذاکره و مشورت تصمیم‌سازان اقتصادی تعریف شده است.

امیدان ادامه داد: برگزاری این اجلاس موجب شد پس از سال‌ها تغییراتی در اتاق بازرگانی اصفهان انجام شود و بهسازی آن شکل بگیرد.

دبیر دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا (ACD) گفت: اتاق بازرگانی اصفهان ضمن برگزاری برنامه‌های روزانه و سالیانه خود در این اجلاس از تمام ظرفیت موجود اتاق استفاده کرده است.

نگاه ویژه اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا برای جذب سرمایه گذاران در اصفهان

درادامه عضو هیئت‌رئیسه و رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: برای حل زیربنایی مشکلات صادرات و سرمایه‌گذاری تصمیم گرفته شد تا یک سایت برای این اجلاس ایجاد شود.

علی صفر نورالله بیان داشت: ما این فرصت را ایجاد کردیم تا ارتباط دائم برای سرمایه‌گذاری و به‌نتیجه‌رسیدن آن فراهم شود و فعالان اقتصادی از فرصت فراهم شده استفاده کنند.