به گزارش پیداگر نیوز، مدیر مخابرات منطقه اصفهان از اجرای توسعه شبکه همراه اول شهر اصفهان خبر داد. اسماعیل قربانی با اشاره به اجرای توسعه شبکه همراه اول شهر اصفهان گفت: تا به حال در پروژه فاز ۸ تلفن همراه در شهر اصفهان اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم با همکاری مردم و مسئولین هر […]

به گزارش پیداگر نیوز، مدیر مخابرات منطقه اصفهان از اجرای توسعه شبکه همراه اول شهر اصفهان خبر داد.

اسماعیل قربانی با اشاره به اجرای توسعه شبکه همراه اول شهر اصفهان گفت: تا به حال در پروژه فاز ۸ تلفن همراه در شهر اصفهان اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم با همکاری مردم و مسئولین هر چه زودتر شاهد اجرای کامل اهداف این پروژه در سطح شهر باشیم.

وی اضافه کرد: تا سه ماه آینده احداث ۶۰ سایت تلفن همراه در دستور کار قرار دارد که ان شاء الله با مشارکت خوب مردم و مسئولین مربوطه، در راستای رفع نیاز های روز افزون به شبکه های مخابراتی و افزایش کیفیت شبکه همراه اول،بتوانیم این پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

این مقام مسئول افزود: علاوه بر وجود ۳۰۰ سایت در شهر اصفهان، با افزودن این ۶۰ سایت ۲۰٪ به ظرفیت سایت های BTS اضافه خواهد شد که باعث افزایش کیفیت سرویس های همراه اول  و کاهش نقاط کور در شهر خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: از یکسال گذشته احداث ۲۵۰ سایت جدید در سطح استان،در دستور کار بوده که تحقق این امر نیازمند همکاری مردم و مسئولین می باشد.

قربانی با بیان اینکه توسعه ظرفیت های ICT در یکی دو دهه اخیر با پیشرفت تکنولوژی خطوط تلفن همراه و سرویس های اینترنت ظرفیت بالایی در حوزه خدمت رسانی در زمینه ارتباطات ایجاد کرده، عنوان کرد : در سالهای اخیر پروژه های زیادی در زمینه مخابراتی در سطح استان به بهره برداری رسیده که نشان دهنده ظرفیت بالای توسعه ICT در استان است و رشد و توسعه بیشتر در این زمینه نیازمند حرکت جهادی و همدلی مجموعه های مربوطه می باشد.