به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با تلاش شبانه روزی سخت کوشان مخابراتی در منطقه اصفهان، شبکه همراه اول در روستای جعفر آباد از توابع خور و بیابانک توسعه یافت. در راستای اجرای عدالت ارتباطی و بهره مندی نقاط کم برخوردار از سرویس های مخابراتی، با نصب و راه اندازی سایت جدید همراه اول در روستای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با تلاش شبانه روزی سخت کوشان مخابراتی در منطقه اصفهان، شبکه همراه اول در روستای جعفر آباد از توابع خور و بیابانک توسعه یافت.

در راستای اجرای عدالت ارتباطی و بهره مندی نقاط کم برخوردار از سرویس های مخابراتی، با نصب و راه اندازی سایت جدید همراه اول در روستای جعفر آباد از توابع شهرستان خور و بیابانک، پوشش شبکه همراه اول در این منطقه توسعه یافت.

گفتنی است، این اقدام منجر به کاهش نقاط کور و افزایش سرعت و کیفیت سرویس های اپراتور همراه اول در این منطقه خواهد شد.

شایان ذکر است، پیش از این، این روستا از شهر فرخی که در شش کیلومتری این روستا قرار دارد؛ پوشش داده می شد که با مشکلات زیادی مواجه بود.

لازم به ذکر است، روستای جعفر آباد در دهستان بیابانک قرار دارد و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۲۹۵ نفر (۷۳خانوار) بوده‌ است.

آنتن BTS چیست؟

آنتن های BTS مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی هستند که در مخابرات بی سیم، ارتباط مشترک با شبکه را فراهم می‌کند. این نوع از آنتن ها در مناطقی که سیگنال های مخابراتی ضعیف تر است، نصب می‌شوند.

آنتن های BTS به بهبود کیفیت سیگنال های مخابراتی کمک می‌کنند و برد مفید هر کدام از این نوع آنتن ها ۲۰ کیلومتر است؛ اما در مناطق مسطح برد آنتن های BTS تا ۳۵ کیلومتر هم می‌رسد و حتی با ایجاد شرایط خاصی می‌توان برد آنتن را تا ۶۰ کیلومتر افزایش داد.