به گزارش پایگاه خبری پیداگر نیوز،با پیگیری و تلاش کارکنان مخابرات منطقه اصفهان،تکنولوژی سایت BTS اپراتور همراه اول در روستای جزه کاشان توسعه یافت. در راستای برقراری عدالت ارتباطی و ارتقاء ارتباطات روستایی، با بروزرسانی تجهیزات سایت BTS روستای جزه، این سایت نیز به تکنولوژی ۳G مجهز شد و موجبات افزایش کیفیت سرویس های […]

 

به گزارش پایگاه خبری پیداگر نیوز،با پیگیری و تلاش کارکنان مخابرات منطقه اصفهان،تکنولوژی سایت BTS اپراتور همراه اول در روستای جزه کاشان توسعه یافت.

در راستای برقراری عدالت ارتباطی و ارتقاء ارتباطات روستایی، با بروزرسانی تجهیزات سایت BTS روستای جزه، این سایت نیز به تکنولوژی ۳G مجهز شد و موجبات افزایش کیفیت سرویس های همراه اول در این منطقه و کاهش نقاط کور فراهم شد.

نسل سوم تلفن همراه یا ۳G

با گذر زمان و افزایش سطح انتظارات و نیازهایی همچون ارسال و دریافت فایل های چندرسانه ای حجیم، استفاده از ویدئو کنفرانس، نیاز به دریافت اطلاعات در هنگام حرکت، انجام بازی های آنلاین و بسیاری از موارد دیگر، باعث ساخت نسل سوم تلفن همراه با رویکرد مالتی مدیا شد. در نسل سوم تلفن همراه، فناوری های مختلفی در کشورهای متفاوت به وجود آمد.

در نسل سوم تلفن همراه، سرعت دریافت تا ۴۲ مگابیت برثانیه قابل دسترسی است. امنیت در این نسل بالاتر رفته و ژاپن اولین کشوری بود که از سال ۲۰۰۱ به صورت گسترده و تجاری از ۳G استفاده کرد. پیشرفت های ۳G نسبت به نسل قبل را می توان به صورت زیر خلاصه گفت:

اتصال به شبکه اینترنت با سرعت بالا و درحین حرکت؛

برقراری تماس تصویری؛

دانلود ویدئو، امکان دریافت کلیپ های تصویری بر روی گوشی تلفن همراه؛

امکان دریافت تصاویر تلویزیونی بر روی گوشی های تلفن همراه؛

ارائه انواع محتوای دیجیتال بر بستر شبکه تلفن همراه.