به گزارش حضور آنلاین؛ سرپرست کمیته امداد امام استان اصفهان با افتتاح اولین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم در ماه مبارک رمضان پخت و توزیع می شود. کریم زارع گفت: اولین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی برای پخت و توزیع ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم به مددجویان و نیازمندان اصفهانی در ماه […]

به گزارش حضور آنلاین؛ سرپرست کمیته امداد امام استان اصفهان با افتتاح اولین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم در ماه مبارک رمضان پخت و توزیع می شود.

کریم زارع گفت: اولین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی برای پخت و توزیع ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم به مددجویان و نیازمندان اصفهانی در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

وی ادامه داد: برپایی ضیافت های بزرگ افطاری با حضور مددجویان، نیکوکاران و خیران، حذف و به جای آن غذای طبخ شده در آشپزخانه های متمرکز و تحت نظارت بهداشت، درب منازل مددجویان و جامعه تحت حمایت با رعایت همه جوانب و حفظ شان و عزت نفس آنها توزیع خواهد شد.

وی اجرای طرح اطعام مهدوی را منحصر به شهر اصفهان ندانست و گفت: همه دفاتر کمیته امداد در شهرستان های استان اقدام به راه اندازی حداقل یک آشپزخانه خواهند کرد و با همکاری خیران، نیکوکاران، نیروهای جهادی و فعالان عرصه خیر و احسان در شب های ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع غذای گرم به مددجویان منطقه خود خواهند کرد.

زارع با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته حداقل ۳۷ آشپزخانه در سراسر استان فعال می شود، گفت: کلیه مراحل آماده سازی، طبخ، بسته بندی و توزیع غذای گرم در این طرح بزرگ با نظارت کارشناسان ادارات بهداشت سراسر استان انجام می شود و هماهنگی های لازم در این زمینه با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است.