به گزارش پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از توزیع سالانه ۲۳۰ میلیون متر مکعب گاز در شهرستان نایین خبر داد. سید مصطفی علوی در جلسه کارگروه بررسی مشکلات و مسائل گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان نایین با اشاره به توزیع سالانه ۲۳۰ میلیون متر مکعب گاز در این شهرستان گفت: در حال […]

به گزارش پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از توزیع سالانه ۲۳۰ میلیون متر مکعب گاز در شهرستان نایین خبر داد.

سید مصطفی علوی در جلسه کارگروه بررسی مشکلات و مسائل گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان نایین با اشاره به توزیع سالانه ۲۳۰ میلیون متر مکعب گاز در این شهرستان گفت: در حال حاضر بیش از ۱۷ هزار و ۷۰۰ مشترک گاز خانگی، عمومی و صنعتی در سطح این شهرستان مشترک گاز طبیعی هستند.

وی، افزود: بیش از ۹۸۰ کیلومتر شبکه گاز، ۱۸ هزار و ۲۳۰ علمک در سطح شهرستان نایین نصب و به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: در حال حاضر ۴۷ ایستگاه اندازه گیری گاز در سطح نایین وجود دارد و گازرسانی به ۱۵۶ روستا و ۲۳۴ مرغداری در سطح شهرستان انجام شده و مطالعات و چگونگی گازرسانی به تعداد محدودی از روستاهای باقیمانده و صعب العبور در حال انجام است.

لازم به ذکر است، نماینده مردم شهرستانهای نایین و خور و بیابانک وضعیت گازرسانی و خدمات به مردم این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و افزود: طی چند سال اخیر گازرسانی به شهرهای کویری شرق استان در حد مطلوبی انجام گرفته است، لیکن انتظار داریم با توجه به زمینه ی توسعه صنعتی شرق استان خط انتقال مربوطه اجرا شود.

الهام آزاد، با اشاره به میزان تکریم و پاسخگویی به ارباب رجوع، استفاده از سامانه های نرم افزاری به روز و ایجاد محیط صمیمی و با نشاط در بین همکاران ابراز رضایت نمود و اظهار داشت: کمترین میزان شکایت مردمی از عملکرد اداره گاز ، بیانگر بالاترین سطح رضایت مندی و خدمات رسانی شایسته است.

گفتنی است در ادامه این نشست، ضمن بازدید از کارخانجات کاشی و سرامیک بیستون و سالار، موضوع گازرسانی به این دو مجموعه صنعتی و تولیدی مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت و مقرر گردید به صورت موقت یک ایستگاه گازرسانی برای کارخانه سالار راه اندازی شده و همچنین عملیات شبکه گذاری کارخانه بیستون نیز آغاز گردد.