به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از توزیع حدود ۲۲ میلیارد متر مکعب گاز در استان اصفهان خبرداد. ابوالقاسم عسکری در نشست هم افزایی، آموزشی و تربیتی راهیان پیشرفت به میزبانی شرکت گاز استان اصفهان با حضور مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت بیان کرد: بیش از ۵ هزار مگاوات برق […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از توزیع حدود ۲۲ میلیارد متر مکعب گاز در استان اصفهان خبرداد.

ابوالقاسم عسکری در نشست هم افزایی، آموزشی و تربیتی راهیان پیشرفت به میزبانی شرکت گاز استان اصفهان با حضور مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت بیان کرد: بیش از ۵ هزار مگاوات برق کشور در استان با استفاده از گاز طبیعی تولید می‌شود.

وی با اشاره به حدود ۲ هزار مشترک گاز تا قبل پیروزی انقلاب گفت: در حال حاضر بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مصرف کننده از نعمت گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

این مقام  مسئول افزود: با اشاره به گاز رسانی  به ۱۱۴ شهر استان اصفهان به بیش از ۱۵۰۰ روستا و مکان مزرعه نیز در راستای تامین انرژی و محرومیت زدایی انجام شده است.

ابوالقاسم  عسکری از توزیع حدود ۲۲ میلیارد متر مکعب انرژی گاز در استان اصفهان خبر داد و گفت: از این مقدار انرژی توزیع شده در استان اصفهان ۴۵ درصد در حوزه صنعت، ۲۸ درصد در بخش نیروگاهی، ۲۲ درصد در بخش خانگی، ۳ درصد در بخش حمل و نقل (CNG)  و ۲ درصد در بخش تجاری است.

عسکری ادامه داد: برای توزیع ۲۲ میلیارد متر مکعب گاز استان اصفهان، بیش از ۳ هزار ایستگاه ‌ TBS،CGS، MS، MRS و CPS نصب شده است.

وی با اشاره به ۱۵۷ جایگاه CNG در استان اصفهان گفت: روزانه بیش از ۱۰۰ هزار خودرو از این جایگاه‌ها استفاده می‌کنند.

شرکت گاز استان اصفهان پرچم دار توسعه اشتغال

عسکری افزود: شرکت گاز استان اصفهان پرچم دار توسعه اشتغال در کشور است و بواسطه تامین انرژی مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنایع استان صد ها هزار شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کشور ایجاد شده است.

وی افزود: در راستای افزایش تولید و اشتغال استان اصفهان به بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی گاز رسانی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به سبز بودن استان اصفهان در حوزه گاز رسانی گفت: سال گذشته بیش از ۵۰۰ هزار متر شبکه گذاری داشته و بیش از ۵۰ هزار مشترک جدید به جمع مشترکان گاز استان اضافه شده است.