به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: همزمان با شب یلدا، بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توسط خیران نیک اندیش بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان توزیع شد. نبی اله اله دادی با ارائه گزارشی از روند مشارکت نیکوکاران برای گرمابخشی به شب […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: همزمان با شب یلدا، بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توسط خیران نیک اندیش بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان توزیع شد.

نبی اله اله دادی با ارائه گزارشی از روند مشارکت نیکوکاران برای گرمابخشی به شب یلدای نیازمندان، اظهار داشت: همزمان با شب یلدا، بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد تومان به خانوارهای تحت پوشش اهدا شد.

اله دادی با اشاره به اینکه کمک های خیران و نیکوکاران تا قبل از شب یلدا بین خانواده های تحت پوشش و نیازمندان توزیع شد، ادامه داد: در بسته های اهدایی با توجه به نیت و میزان اعتبار جمع شده اقلامی از جمله: آجیل، میوه، شیرینی و مواد غذایی از انواع برنج، روغن، ماکارونی و… بوده است.

وی به مساعدت حامیان فرزندان ایتام و محسنین اشاره کرد و افزود: در ایام پایانی فصل پائیز و شروع زمستان، حامیان نیکوکار علاوه بر اهدای البسه گرم و هدایای غیرنقدی، بیش از ۳ میلیارد تومان بصورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، با قدردانی از حمایت خیران، گفت: همراهی بیشتر مردم برای مشارکت در چنین طرح‌هایی به صورت کمک‌های نقدی و غیرنقدی این امکان را می‌دهد تا خدمات مطلوب تری به مردم نیازمند ارائه دهیم.