معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت:توجه به حوزه‌های زیست‌محیطی و فناورانه؛ رویکرد جدید سازمان آرامستان‌ها در اصفهان است. مهدی بقایی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان بیان کرد:همزمان با چهلمین سال تأسیس آرامستان باغ رضوان، تحولی عظیم در این مجموعه اتفاق افتاده و رویکرد جدید آن موجب شده است تا […]

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت:توجه به حوزه‌های زیست‌محیطی و فناورانه؛ رویکرد جدید سازمان آرامستان‌ها در اصفهان است.

مهدی بقایی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان بیان کرد:همزمان با چهلمین سال تأسیس آرامستان باغ رضوان، تحولی عظیم در این مجموعه اتفاق افتاده و رویکرد جدید آن موجب شده است تا خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های زیست‌محیطی و فن‌آورانه شکل بگیرد.

وی افزود:پروژه‌هایی نظیر جایگاه جدید سوخت، خط انتقال پساب و منبع ذخیره‌ی آن، پنل‌های خورشیدی و… پیش از این در خردادماه سال جاری افتتاح شده و تقدیم شهروندان و زائران آرامستان باغ رضوان شد.

بقایی گفت:احداث نمازخانه در فاز سوم آرامستان باغ رضوان اصفهان از پروژه‌هایی بود که باید در چهلمین سال تأسیس این مجموعه به بهره‌برداری می‌رسید و احداث چنین نمازخانه‌ ای در این سطح و در این فاز از آرامستان برای نخستین بار است که اتفاق می‌افتد.