به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس مجلس گفت: تنش زایی و دو قطبی کردن کاذب جامعه هیچ نسبتی با اخلاق اسلامی ندارد. محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در آیین چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان، اظهار داشت: بدون شک همه امت ها […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس مجلس گفت: تنش زایی و دو قطبی کردن کاذب جامعه هیچ نسبتی با اخلاق اسلامی ندارد.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در آیین چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان، اظهار داشت: بدون شک همه امت ها و جوامع اسلامی در تلاش هیتند که بتوانند شاخص های اسلامی بودن را در جوامع خود پایه گذاری و توسعه دهند.

 

وی افزود: مهمترین سنجشی که برای یک جامعه اسلامی وجود دارد، قرآن و اهل بیت است.

 

رئیس مجلس با اشاره به اینکه اگر صادقانه نگاه کنیم، درمیابیم که راه نجات ما همین راه است، بیان کرد: اگر بدنبال هدایت هستیم این قرآن است که ما را به سمت رشد و تحول حرکت می دهد.

 

قالیباف گفت: اینگونه برنامه ها بهترین راه  هنجار سازی برای انس با قرآن، حکمرانی، اراده و رشد جامعه است.

 

وی با بیان اینکه در هر جامعه اگر با این شناخت نگاه کنیم می توانیم شاهد رشد و عقلانیت هر روز بیش از قبل باشد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در ادامه بحث تحول، رشد و احیاء مجدد اسلام و عزت مسلمین است.

 

قالیباف گفت: ما بدنبال هدایت برخواسته از مکتب قرآن هستیم خصوصا امروز در نظام جمهوری اسلامی وظیفه داریم که با درایت و پختگی جامعه را به سمت تکامل در ابعاد مادی و معنوی ببریم.

 

رییس مجلس بیان کرد: نشانه حرکت با حکمت گره گشایی،  پیشرفت  و حل مسئله است.

 

قالیباف عنوان کرد: تنش زایی و دو قطبی کردن کاذب جامعه هیچ نسبتی با اخلاق اسلامی ندارد.

 

وی گفت: برای موفقیت ما راهی جز اینکه تقوا پیشه کنیم نداریم، انقلاب  در سخت ترین شرایط به همین روش حرکت کرده و تداوم پیدا کرده است.