به گزارش پیداگر نیوز، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به تلاش گسترده این مجموعه به منظور افزایش خدمت رسانی و درآمد در بخش های مختلف اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی، درآمد شرکت مخابرات ایران در سه ماه اول ۱۴۰۰ نسبت به سه ماه اول ۹۹ حدود ۳۰ درصد افزایش و […]

 

به گزارش پیداگر نیوز، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به تلاش گسترده این مجموعه به منظور افزایش خدمت رسانی و درآمد در بخش های مختلف اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی، درآمد شرکت مخابرات ایران در سه ماه اول ۱۴۰۰ نسبت به سه ماه اول ۹۹ حدود ۳۰ درصد افزایش و در مناطق مخابراتی حدود ۳۷ درصد افزایش یافته است.

مجید سلطانی بیان کرد: شرکت مخابرات ایران  در راستای مانع زدایی و پشتیبانی از تولید و عمل به منویات مقام معظم رهبری که همواره تکیه بر نگاه به تولید داخل را مدنظر داشته اند، تمام تلاش خود را به منظور افزایش خدمت رسانی به مشتریان در جای جای کشور انجام داده است که در این میان نقش  مناطق مخابراتی و تمامی همکاران در سراسر کشور به عنوان تلاشگران اصلی این عرصه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: این شرکت به عنوان پایه اصلی ارتباطات و زیرساخت مخابراتی کشور تلاش خود را از جهات مختلف بر ارائه خدمت و سودآوری با استفاده از روش های نوین و استفاده بهینه از تمام ظرفیت ها در راستای رضایتمندی مشتریان قرار داده است، به نحوی که با توجه به شرایط اقتصادی، درآمد شرکت مخابرات ایران در سه ماه اول ۱۴۰۰ نسبت به سه ماه اول ۹۹ حدود ۳۰ درصد افزایش یاقفته ، اما در همین حال هزینه ها با تمامی صرفه جویی ها در مجموع بیش از ۳۷ درصد افزایش یافته است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به وضعیت مالی این شرکت در سه ماه اول سال ۱۴۰۰ نسبت به سه ماه اول سال ۹۹ ، علی رغم تلاش های همه جانبه شرکت مخابرات ایران، و افزایش درامد به علت شرایط خاص اقتصادی ، تحریم های گسترده ،افزایش روزمره تورم و عدم منطقی شدن تعرفه ها، با افزایش هزینه نسبت به درآمد در مخابرات ایران و مناطق مخابراتی در سراسرکشور مواجه هستیم.

سلطانی ادامه داد: ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه به دخل و خرج مخابرات با توجه به انباشت بی سابقه هزینه ها، در مناطق مخابراتی به علت مشکلات گسترده تر، شرایط نیاز به نگاه ویژه تری دارد، به طوری که در سه ماه اول سال ۱۴۰۰ در مناطق وی افزود: مخابراتی نسبت به سه ماه سال اول ۹۹، ۳۷ درصد افزایش درآمد و در مقابل بیش از ۷۴ درصد افزایش هزینه به ثبت رسیده است که این امر علاوه بر فشار به مجموعه کارکنان و شرکت مخابرات ایران، بر تمامی بازار ارتباطات و نیزمندی های مشتریان و توسعه مخابرات نیز اثر گذار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بیان کرد: در همین راستا امیدواریم با نگاه خدمت محور و جهادی مجموعه تصمیم سازان دولت سیزدهم و به ویژه سیاستگذاری های پویا و تحول آفرین وزارت ارتباطات در این مجموعه خدمت رسان و زیرساختی، بخش مخابرات کشور که تاکنون با بیشترین زحمات به منظور ایفای نقش ملی خود کمترین توجه را دیده ، بتواند علاوه بر خدمت رسانی مستمر به مشتریان و کارکنان ، در امر توسعه نیز نقش اساسی و تاثیرگذار خود را درگستره بازار مهم و پیشران ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به منصه ظهور برساند.