به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت:راه برون رفت از مشکلات تقویت دیپلماسی و گفت وگوی علمی است. مسعود پزشکیان در جمع دانشجویان،استادان و مردم اصفهان در سالن شهید نیلفروش زاده دانشگاه اصفهان گفت: برای رفع بیکاری و رونق اشتغال استان اصفهان لازم است درهای کشور برای حضور گردشگران باز […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت:راه برون رفت از مشکلات تقویت دیپلماسی و گفت وگوی علمی است.

مسعود پزشکیان در جمع دانشجویان،استادان و مردم اصفهان در سالن شهید نیلفروش زاده دانشگاه اصفهان گفت: برای رفع بیکاری و رونق اشتغال استان اصفهان لازم است درهای کشور برای حضور گردشگران باز شود که راه آن تقویت دیپلماسی و گفت وگوی علمی است.

وی افزود: کارشناسی مسائل حل نمی شود و راهکار اساسی درمان مسائل اقتصادی و کشاورزی و …استفاده از متخصصان است .

وی گفت: مسعود پزشکان با اشاره به اینکه برخی از مشکلات بیکاری اصفهان را می توان با ورود گردشگران برطرف کرد، تاکید کرد: نیاز است بتوانیم با دنیا گفتگو کنیم و برای باز شدن برخی درها لازم است به سمت گفتگوی دیپلماسی رفت .

مسعود پزشکان افزود: مردم با مشارکت و حضور در پای صندوق های رای می توانند بهترین ها را برای کشور رقم بزنند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آب زاینده رود، فرونشست و آب و هوای آلوده مشکلات بزرگی است که اگر حل شود نمی‌توان در آینده در اصفهان زندگی کرد، گفت:ا ز کارشناسان برای حل مشکلات و ارائه راه‌حل در این خصوص کمک خواهیم گرفت.

پزشکیان با تاکید بر اینکه هرکاری از دستم براید در خدمت مردم هستم، گفت: نمی‌گذارم در چهارچوب اختیاراتمان حق کسی ضایع شود، نمی‌گذارم دانشجویی را به‌خاطر داشتن اندیشه از دانشگاه بیرون یا استادی را به خاطر تفکر او بازنشسته کنند، اجازه نخواهم داد حقوق اقوام، ادیان، بازنشستگان و کشاورزان نادیده گرفته شود.