به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کمیته امداد استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شد. در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی، کمیته امداد استان اصفهان رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه سلامت و رفاه اجتماعی را کسب کرد. در جشنواره شهید رجایی با حضور محسن منصوری […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کمیته امداد استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شد.

در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی، کمیته امداد استان اصفهان رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه سلامت و رفاه اجتماعی را کسب کرد.

در جشنواره شهید رجایی با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و دکتر مرتضوی استاندار اصفهان، از کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان تجلیل شد.

 

براساس این گزارش، کمیته امداد استان اصفهان در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه سلامت و رفاه اجتماعی بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه‌ برتر اجرایی معرفی و تندیس تقدیر این موفقیت که به امضای استاندار اصفهان و رئیس ستاد جشنواره رسیده به کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اهدا شد.

 

گفتنی است؛ جشنواره شهید رجایی هر ساله به استناد مواد ۸۱ و ۸۳ قانون مدیریت خدمات کشوری به منظور ارزیابی فرایند خدمات دستگاه های اجرایی در دو بخش عمومی و اختصاصی در همه استان ها برگزار می شود. امسال در این فرایند، دستگاه های اجرایی با توجه به رسالت خود به ۶ گروه تقسیم شدند و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در گروه سلامت و رفاه اجتماعی در میان ۱۴ دستگاه، رتبه برتر را از آن خود کرد.