به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری طی نامه ای از مدیر مخابرات منطقه اصفهان تقدیر و تشکر کرد. منصور شیشه فروش طی نامه ای در اسفندماه ۱۴۰۱، از تلاش های مهندس اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان و کارکنان این مجموعه در راستای حفاظت از شبکه های مخابراتی در برابر سیل و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری طی نامه ای از مدیر مخابرات منطقه اصفهان تقدیر و تشکر کرد.

منصور شیشه فروش طی نامه ای در اسفندماه ۱۴۰۱، از تلاش های مهندس اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان و کارکنان این مجموعه در راستای حفاظت از شبکه های مخابراتی در برابر سیل و بارش سنگین برف بهمن ماه ۱۴۰۱ در مناطق شهری و روستایی غرب و جنوب استان، تقدیر و تشکر نمود.

در متن این نامه آمده است:

جناب آقای مهندس قربانی

مدیر محترم مخابرات منطقه اصفهان

با سلام و احترام

یکی از مؤلفه های اثربخش در اعمال مدیریت بحران مؤثر در کنترل بموقع حوادث و سوانح بوقوع پیوسته در مناطق شهری و روستایی، انجام اقدامات پیشگیرانه قبل از بروز حوادث و آماده نمودن جامعه در مواجهه صحیح و ایمن با شرایط زمان حادثه میباشد که تحقق این موضوع از مجرای ایجاد هماهنگی و آموزش گروههای هدف در جوامع سکونتگاهی و مشارکت عموم قابل دستیابی است.

بدینوسیله از اقدامات مؤثر جنابعالی و همکاران در حفاظت شبکه های مخابراتی در برابر سیل و بارش سنگین برف بهمن ماه ۱۴۰۱ در مناطق شهری و روستایی غرب و جنوب استان، تامین ماشین آلات، مرمت و بازسازی آسیب ها و کاهش اثرات حوادث ،تقدیر و تشکر نموده، از خداوند متعال توفیق روز افزونتان را در خدمت رسانی به جامعه اسلامی، در ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.