به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رییس کل دادگستری استان طی پیامی از حضور مردم استان اصفهان در پای صندوق‌های رای تقدیر و تشکر کرد. ، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان بدین شرح است: « بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ » اکنون که به فضل پروردگار رحمان و عنایات حضرت ولی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رییس کل دادگستری استان طی پیامی از حضور مردم استان اصفهان در پای صندوق‌های رای تقدیر و تشکر کرد.

، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان بدین شرح است:

« بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »

اکنون که به فضل پروردگار رحمان و عنایات حضرت ولی عصر (روحی و ارواحنا فداه) انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در امنیت، سلامت ، رقابت و مشارکت مردم عزیز برگزار شد، بر خود فرض می‌دانم از مردم انقلابی، شهید پرور و ولایتمدار استان اصفهان که در حماسه‌ای ماندگار، عظمت، بصیرت، اقتدار و اراده‌یِ پولادین را به میدان آورده و باری دیگر وسوسه های مستکبران، معاندین و شیاطین را نقش بر آب نموده و به جهانیان و دشمنان این نظام ثابت کردند با قدرت پایِ کارِ این انقلاب ایستاده اند، تقدیر و تشکر نمایم.

این حضور پرشکوه و دشمن‌شکن، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی و لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب و امام و شهدا بود و نشان داد که ملت راه و آرمان متعالی خود را به درستی شناخته و در این عرصه با هوشمندی کامل، تابع ولایت و قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است.

اینجانب ضمن تبریک به منتخبین مردم و قدردانی از تلاش و اهتمام کلیه عوامل اجرایی، نظارتی و تأمین امنیت انتخابات، سرافرازی، سلامتی، عزت و پایداری مردم پرشور و غیرتمند استان اصفهان و سراسر ایران اسلامی و برای منتخبین مردم نیز توفیق خدمت صادقانه و شایسته را از خداوند منان خواستارم.

اسداله جعفری

رئیس کل دادگستری استان اصفهان