به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، همزمان با روز حماسه و ایثار اصفهان پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار همزمان با روز حماسه و ایثار اصفهان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال افتتاح شد. با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار اصفهان همزمان با روز حماسه و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، همزمان با روز حماسه و ایثار اصفهان پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار همزمان با روز حماسه و ایثار اصفهان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال افتتاح شد.

با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار اصفهان همزمان با روز حماسه و ایثار اصفهان افتتاح شد.

تقاطع غیر هم‌سطح شهدای ورزشکار حلقه اتصالی اتوبان آیت‌الله ناصری است که با مشارکت شهرداری دولت‌آباد احداث شد و بار ترافیکی محدوده باغ فدک را به پل کاظمی آشتیانی منتقل می‌کند.

این پروژه با هزینه اجرایی ۱ میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال و هزینه آزادسازی آن ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است.

همچنین سطح آسفالت این پروژه ۵۰۰ هزار متر مربع است که برای بهره برداری از آن ۱۲ هزار متر مکعب خاک برداری شده است، حجم خاک‌ریزی نیز ۲۵ هزار متر مکعب، حجم بتن مصرفی ۴ هزار و ۵۰۰ تن و آرماتور مصرف‌شده یک هزار و۱۰۰ تن بوده است.

بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار با هدایت خودروهای سنگین به مسیری مجزا که سال‌ها مطالبه مردم دولت آباد و اصفهان بود، گره کور ترافیکی در شمال شهر را باز کرد.