به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی مدارس نوبت عصر استان اصفهان به دلیل بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی خبرداد. جلال سلمانی گفت: تمامی مدارس نوبت بعدازظهر استان اصفهان، ساعت ۱۶ و برای ایجاد زمینه تماشای بازی فوتبال تعطیل می‌شود. وی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی مدارس نوبت عصر استان اصفهان به دلیل بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی خبرداد.

جلال سلمانی گفت: تمامی مدارس نوبت بعدازظهر استان اصفهان، ساعت ۱۶ و برای ایجاد زمینه تماشای بازی فوتبال تعطیل می‌شود.

وی افزود: در راستای حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال ایران و با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال ایران و انگلیس روز دوشنبه ۳۰ آبان ماه و ضرورت تسهیل برای تماشای این رویداد ورزشی، فرهنگی، تمام مدارس استان در نوبت بعد از ظهر امروز از ساعت ۱۶ تعطیل خواهند شد.

وی افزود: مدیران مدارس اقدامات لازم را برای هماهنگی و اطلاع رسانی کامل به والدین هماهنگی لازم را با سرویس مدارس برای انتقال دانش‌آموزان به خانه انجام دهند.

لازم به ذکر است، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و انگلیس در چارچوب گروه دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه خلیفه برگزار خواهد شد.