به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه تعامل مستمر دولتمردان با دانشگاه‌ها سبب شکل‌گیری یک چرخه سازنده می‌شود، گفت: دولتمردان در این چرخه تعاملی مورد نقد و ارزیابی قرار می‌گیرند.   ​، علی بهادری‌جهرمی در برنامه «روایت دانشجو ، دانشجو این‌بار در قاب جامعه» که ظهر امروز، دوشنبه ۱۳ آذر در دانشگاه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه تعامل مستمر دولتمردان با دانشگاه‌ها سبب شکل‌گیری یک چرخه سازنده می‌شود، گفت: دولتمردان در این چرخه تعاملی مورد نقد و ارزیابی قرار می‌گیرند.

 

​، علی بهادری‌جهرمی در برنامه «روایت دانشجو ، دانشجو این‌بار در قاب جامعه» که ظهر امروز، دوشنبه ۱۳ آذر در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، اظهار کرد: قدر فضای دانشجویی را بدانید. رئیس‌جمهور بر این باور است که تعامل مستمر دولت‌مردان با دانشگاه‌ها سبب شکل‌گیری  یک چرخه سازنده می‌شود و این چرخه،  رشد ایجاد می‌کند.

 

وی با بیان اینکه دولتمردان در این چرخه تعاملی دانشگاه و دولتمردان مورد نقد و ارزیابی قرار می‌گیرند، گفت: دولتمردان مورد نقد جامعه نخبگانی دانشگاهیان قرار می‌گیرد و میزان موفقیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

سخنگوی دولت ادامه داد: چرخه تعاملی نه تنها موجب ارزیابی دولتمردان می‌شود بلکه سبب می‌شود که دانشجویان در معرض مباحث روز قرار گیرند. جنس دانشجو از جنس استقلال و آزادی است و به خوبی مطالب را نقد می‌کنند.

 

بهادری‌جهرمی گفت: رفت‌وآمد دولتمردان به دانشگاه موجب ارتباط دانشگاه با صنعت و دیگر بخش‌های دولتی می‌شود. در چنین رفت‌وآمدهایی دانشجویان متوجه مسائل روز می‌شوند و آن را بزای جامعه قابل بهره‌برداری می‌کنند.