به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان بیان داشت: تعامل دوسویه و توانمند سازی شهرداری ها در دستور کار سازمان قرار دارد. رسول جهانگیری با حضور در شهرستان نائین با شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای نائین و بافران ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های در دست اقدام […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان بیان داشت: تعامل دوسویه و توانمند سازی شهرداری ها در دستور کار سازمان قرار دارد.

رسول جهانگیری با حضور در شهرستان نائین با شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای نائین و بافران ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های در دست اقدام گفت: نگاه ویژه سازمان به شهرهای کم برخوردار است و تعامل دوسویه و توانمند سازی شهرداری ها در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی افزود : آمادگی داریم با همکاری شهرداریها و با بررسی های تخصصی و فنی و توجیه اقتصادی ظرفیت های خوب سرمایه گذاری شهرداری ها را شناسایی و به سمت بخش خصوصی و سرمایه گذاری هدایت کنیم.

در ادامه نیز شهرداران نائین و بافران و روسای شوراهای اسلامی دو شهر ضمن استقبال از مدیران سازمان همیاری رویکرد جدید مدیر عامل سازمان همیاری رادر سفر به شهرها در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم قابل تقدیر دانستند .

همچنین به برخی موارد از جمله موضوع آموزش شهرداران و پرسنل شهرداری ها و رفاهیات شهرداری ها   ایجاد بانک اطلاعات جامع و تقویت امکانات و تجهیزات شهرداری ها اشاره شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.