به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان اداره کل آموزش و پرورش از تشکیل حلقه‌های گفتگوی معرفتی در مدارس سمپاد استان اصفهان خبر داد. احسان صنعتکار اظهار داشت: اداره استعدادهای درخشان با همکاری مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در مدارس استعدادهای درخشان استان اصفهان نشست‌های معرفتی برگزار می‌کند؛ این نشست‌ها که […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان اداره کل آموزش و پرورش از تشکیل حلقه‌های گفتگوی معرفتی در مدارس سمپاد استان اصفهان خبر داد.

احسان صنعتکار اظهار داشت: اداره استعدادهای درخشان با همکاری مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در مدارس استعدادهای درخشان استان اصفهان نشست‌های معرفتی برگزار می‌کند؛ این نشست‌ها که رویکرد گفت و گو محور دارد تا کنون در برخی مدارس انجام و در سایر مدارس سمپاد نیز به‌مرور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این نشست‌ها با حضور کارشناسان متخصص در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، معرفتی، اعتقادی و کلامی، شبهات، احکام و… است و با گفت‌وگوی بی‌واسطه دانش‌آموزان با کارشناسان تخصصی این حوزه‌ها همراه خواهد بود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان اداره کل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در طول این برنامه که در هر مدرسه به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود دانش‌آموزان می‌توانند در یک فضای صمیمی سؤالات خود را پرسیده و گفت و گو کنند.