به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر کل پست استان اصفهان در بازدید از هاب مرکزی کشور به تخلیه و بارگیری کامیون و کامیونت ها در این مرکز پرداخت . حمید باقری در بازدید  از اداره تجزیه و مبادلات اصفهان بعنوان دومین هاب بزرگ  پستی کشور اظهار کرد: از ابتدای اسفند ماه سال جاری تاکنون  روزانه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر کل پست استان اصفهان در بازدید از هاب مرکزی کشور به تخلیه و بارگیری کامیون و کامیونت ها در این مرکز پرداخت .

حمید باقری در بازدید  از اداره تجزیه و مبادلات اصفهان بعنوان دومین هاب بزرگ  پستی کشور اظهار کرد: از ابتدای اسفند ماه سال جاری تاکنون  روزانه ۵۳ کامیون  مربوط به  خطوط برون استانی  و ۵۵ کامیونت در خطوط درون  استانی در هاب پستی اصفهان  که بعد از تهران  بزرگ دومین هاب پستی کشور است تخلیه و بارگیری شد.

وی گفت: در این هاب پستی روزانه ۲۶۳۶۸ امانت و بسته پستی  و۸۹۰۰۰پاکت تخلیه  و پس از انجام فرآیند تجزیه و آماده سازی به مقاصد درون استان و برون استان  بارگیری و رهسپار می گردد.

باقری ادامه داد: هاب پستی اصفهان با دارا بودن خطوط مستقیم پستی به استانهای  آذربایجان شرقی ، گیلان ،  خراسان رضوی ، تهران ، قم ، مرکزی ، همدان ، یزد ، کرمان ، فارس ، بوشهر ، خوزستان ، چهارمحال وبختیاری و کهکیلویه و بویر احمد  وظیفه حمل و نقل ، مبادله و ترانزیت  محمولات پستی جنوب و مرکز کشور به شمال و شمال شرق  کشور و همچنین شرق و مرکز کشور  به غرب کشور را عهده دار می باشد.

مدیرکل پست استان اصفهان در این بازدید عنوان کرد: در اسفند ماه سال جاری ترافیک پستی بلحاظ  توسعه خریدو فروش های آنلاین  و ارسال انواع سوغات و کالا به سایر استانهای کشور در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش یافته است .