به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تخفیف ویژه استفاده از اماکن تفریحی اصفهان همزمان با هفته فرهنگی اصفهان خبرداد. سید‌علی معرک‌نژاد گفت: مجموعه مدیریت شهری اصفهان شگفتانه ویژه‌ای را با هدف ایجاد فرصتی برای شهروندان و گردشگرانی که در ایام در اصفهان حضور دارند در نظر گرفته که شامل […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تخفیف ویژه استفاده از اماکن تفریحی اصفهان همزمان با هفته فرهنگی اصفهان خبرداد.

سید‌علی معرک‌نژاد گفت: مجموعه مدیریت شهری اصفهان شگفتانه ویژه‌ای را با هدف ایجاد فرصتی برای شهروندان و گردشگرانی که در ایام در اصفهان حضور دارند در نظر گرفته که شامل تخفیف ۵۰ درصدی استفاده از کلیه اماکن تفریحی و گردشگری شهرداری اصفهان است.

وی اظهار داشت: امسال همزمان با عید سعید فطر و هفته فرهنگی اصفهان، چندین عنوان برنامه در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود.

معرک نژاد افزود: به همین‌مناسبت مجموعه مدیریت شهری اصفهان شگفتانه ویژه‌ای را با هدف ایجاد فرصتی برای شهروندان و گردشگرانی که در ایام در اصفهان حضور دارند در نظر گرفته که شامل تخفیف ۵۰ درصدی استفاده از کلیه اماکن تفریحی و گردشگری شهرداری اصفهان است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان اعلام کرد: این طرح از تاریخ ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه در شهر اصفهان اجرا می‌شود و امید است همه هموطنان و مردم شهر اصفهان بتوانند از این فرصتی که فراهم شده بهره‌مند شوند.