به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، آیین افتتاح باجه بانک تجارت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ( خوراسگان ) با حضور مدیر شعب استان، رییس دانشگاه آزاد اصفهان و دیگر پایوران ارشد هر دو مجموعه برگزار شد . همزمان با آغاز هفته بانکداری آیین افتتاح باجه دانشگاه آزاد خوراسگان واحد اصفهان ( خوراسگان ) با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، آیین افتتاح باجه بانک تجارت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ( خوراسگان ) با حضور مدیر شعب استان، رییس دانشگاه آزاد اصفهان و دیگر پایوران ارشد هر دو مجموعه برگزار شد .

همزمان با آغاز هفته بانکداری آیین افتتاح باجه دانشگاه آزاد خوراسگان واحد اصفهان ( خوراسگان ) با حضور مدیر شعب استان، رییس دانشگاه آزاد اصفهان و دیگر پایوران هر دو مجموعه برگزار شد.

نجفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان ضمن معرفی مجموعه تحت امر خود گفت: تا کنون دانشگاه آزاد و بانک تجارت همکاری های اقتصادی نداشته اند و این فتح بابی است برای شروع این همکاری های بانک تجارت استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و امیدواریم تا بالاترین سطح گسترش یابد به خدمات بانک تجارت در تمام دانشگاه های آزاد اسلامی در دسترس باشد.

وی در ادامه به تفاهم نامه منعقد شده فی ما بین دو مجموعه اشاره کرد و بیان داشت: زمینه های مختلف همکاری فراهم شده است و یا در حال اجراست که نمونه ای از آن افتتاح باجه بانک تجارت در این دانشگاه می باشد تا ضمن ارائه خدمت به دانشجویان ایرانی بتوانیم خدمات به دانشجویان خارجی این دانشگاه را نیز با تجربه و توانمندی بانک تجارت در امور بین الملل تسهیل کنیم.

سید منصور حسینی در این آیین بانک تجارت را بانکی دانشگاهی دانست و افزود: سبقه طولانی بانک تجارت در همکاری با مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها تجربه خوبی را در این حوزه در اختیارمان قرارداده است که میتواند در افزایش تعامل با دانشگاه آزاد بسار موثر و کارا باشد.

وی در ادامه سرعت و دقت در ارائه خدمت به اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه را در دستور کار قرار داد و اضافه کرد: با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی امید است در آینده نزدیک این باجه به شعبه تبدیل شود تا روند خدمت رسانی به مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی راحت تر و مطلوب تر انجام شود.