به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس جمهور در همایش دانشگاه تراز انقلاب اسلامی اعلام داشت: پاسداری از انقلاب اسلامی در گرو یک کار علمی و مبتنی بر دانش است   ، رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ماموریت محوری در دانشگاه جامع امام‌حسین(ع) از موفقیت های این دانشگاه محسوب می شود، گفت: پاسداری از انقلاب […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس جمهور در همایش دانشگاه تراز انقلاب اسلامی اعلام داشت: پاسداری از انقلاب اسلامی در گرو یک کار علمی و مبتنی بر دانش است

 

، رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ماموریت محوری در دانشگاه جامع امام‌حسین(ع) از موفقیت های این دانشگاه محسوب می شود، گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی در گرو یک کار علمی و مبتنی بر دانش است.

 

نشست دانشگاه حکمت بنیان صبح امروز سه شنبه با حضور رئیس جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد.

 

رئیس جمهور گفت: تلاش هایی که عزیزان در دانشگاه جامع امام حسین کردند این است که از مقاله محوری به سمت مسئله محوری بروند، تولید علم و مقاله بسیار اهمیت دارد، اما مهارت آموزی در کنار علم آموزی در دانشگاه ها مهم است. دانشجویان ما فرمول را خیلی خوب بلد هستند، نمره خوب می آوردند اما در حوزه اجرا توفیق بایسته را ندارند، مهارت افزایی در کنار علم افزایی مهم است.

 

حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد: نباید علوم پایه تحت شعاع علوم مهندسی و پزشکی قرار گیرد ما در علوم انسانی حرف داریم مبانی بسیار عالی داریم، با این مبانی می توان تولید علم کرد و در ایجاد تمدن نوین اسلامی نقش آفرینی کرد.

 

رییس جمهور تصریح کرد: ماموریت محوری در دانشگاه جامع امام‌حسین(ع) از موفقیت های این دانشگاه محسوب می شود. پاسداری از انقلاب اسلامی در گرو یک کار علمی و مبتنی بر دانش است.این دانشگاه بایدپشتوانه علمی برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد.