به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: ۹۰۰  دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در طرح  مدارس همدل به صورت رایگان تحصیل می کنند. به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، می‌افتد، اظهار داشت: اجرای طرح ملی مدارس همدل برای ادامه تحصیل دانش آموزان مستعد و دارای انگیزه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: ۹۰۰  دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در طرح  مدارس همدل به صورت رایگان تحصیل می کنند.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، می‌افتد، اظهار داشت: اجرای طرح ملی مدارس همدل برای ادامه تحصیل دانش آموزان مستعد و دارای انگیزه بالای علمی و با هدف موفقیت در تحصیل و کسب مشاغل عالی، بهترین شیوه توانمندسازی جامعه هدف در کمیته امداد است.

وی از همراهی ۲۹۸ مدرسه در طرح مدارس همدل خبر داد و ادامه داد: ۲۱۵ مدرسه مشارکت کننده در این طرح از مدارس غیرانتفاعی و مابقی مدرسه هیات امنایی هستند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به حضور ۹۰۰ دانش آموز مورد حمایت در این طرح، افزود: این دانش آموزان دختر و پسر در مقاطع مختلف ابتدایی و متوسطه با مشارکت مدیران نیکوکار، در این مدارس به گونه ای که در دریافت خدمات مختلف آموزشی، احساس تبعیض و تفاوت با سایرین نمی کنند، درحال تحصیل هستند.

اله دادی با اشاره به اینکه گسترش و تامین همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی از جمله اهداف این طرح است، گفت: این طرح به عنوان راهبرد کمیته امداد در راستای توسعه تعاملات انسان دوستانه و خیرخواهانه با همکاری آموزش و پرورش و با هدف بسترسازی مناسب برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان تحت حمایت در حال اجرا می باشد.